Ξεδιπλώνουν σιγά-σιγά τις θέσεις του οι επίδοξοι διεκδικητές για την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ. Η Φ. Γεννηματά στέλνει μηνύματα προς τον Ευ. Βενιζέλο να εξασφαλίσει τη διαδικασία από τη βάση και για διατήρηση του κόμματος ως "ΠΑΣΟΚ". Ο Ανδ. Λοβέρδος, που φαίνεται να αποζητά τη στήριξη του "βενιζελικού" στρατοπέδου στη μάχη της διαδοχής, συμμερίζεται τις βασικές θέσεις του απερχόμενου προέδρου, κάνοντας "άνοιγμα" προς τα "κεντροαριστερά" κόμματα.
Ο Ευ. Βενιζέλος, που επανέλαβε πρόσφατα ότι είναι ειλημμένη η απόφασή του να αποχωρήσει, δεν έχει εκφράσει ακόμα την προτίμησή του, ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν έχει εγκαταλείψει την αρχική του επιθυμία για "νέο" πρόσωπο στην ηγεσία.
Χθες η Φ. Γεννηματά έσπευσε να υπενθυμίσει (ΝΕΡΙΤ) ότι η εκλογή από τη βάση είναι δημοκρατική κατάκτηση και ότι "είναι υποχρέωσή μας αυτή τη φορά ίσως περισσότερο από ποτέ, επειδή ακούω κάποιες αγωνίες και σκέψεις για μεταβατικότητα, να ακούσουμε τη φωνή της βάσης". Πρόσθεσε ότι δεν πιστεύει πως υπάρχουν στελέχη στο ΠΑΣΟΚ που μπορεί να φοβούνται την έκφραση της βάσης. "Και δεν μπορώ να συζητήσω την αυτοδιάλυση. Ένα κόμμα με αυτή την ιστορία, με αυτή τη διαδρομή, με βουλευτές στο κοινοβούλιο, είναι αδιανόητο να συζητά για αυτοδιάλυση", συμπλήρωσε. Είπε ακόμα ότι "πρέπει να γίνουμε ο καταλύτης των εξελίξεων στον χώρο της Κεντροαριστεράς" και ότι "η διαδικασία του συνεδρίου και εκλογής προέδρου του ΠΑΣΟΚ είναι η προϋπόθεση και η αρχή αυτής της προσπάθειας".
Ο Ανδ. Λοβέρδος μίλησε (ρ/σ Παραπολιτικά) για "προσκλητήριο σε όλες τις δυνάμεις της Κεντροαριστεράς, σε όσους επιμένουν στη ΔΗΜ.ΑΡ., σε όσους είναι στο Ποτάμι. Ακόμα και στους ψηφοφόρους και τα μέλη του ΚΙΔΗΣΟ, εκτός από τον πρόεδρο και "ορισμένα τρία-τέσσερα" στελέχη του κόμματος. Ο πρώην υπουργός μιλά για πολιτική αυτοτέλεια και "απογαλακτισμό" από τη συνεργασία με τη Ν.Δ. παρ' ότι, όπως παρατηρεί, "έχουμε κοινές θέσεις σε θέματα που αφορούν στην αντιμετώπιση της κρίσης". Παράλληλα, μιλά για κόμμα που δεν θα είναι "συμπλήρωμα στον ΣΥΡΙΖΑ", "γιατί πολλοί το ονειρεύτηκαν αυτό μόλις εξελέγη ο κ. Τσίπρας".