Live τώρα    
Ο Δ. Βίτσας πρόεδρος της εξεταστικής για το Μνημόνιο
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ο Δ. Βίτσας πρόεδρος της εξεταστικής για το Μνημόνιο

Στις 14 Μαΐου ξεκινούν οι ουσιαστικές εργασίες της εξεταστικής επιτροπή για το πώς μπήκε η Ελλάδα στα Μνημόνια. Χθες η επιτροπή, στην πρώτη της συνεδρίαση, εξέλεξε τον Δημήτρη Βίτσα ως πρόεδρό της, αντιπρόεδρος εξελέγη η Χαρά Καφαντάρη και γραμματέας ο Νεκτάριος Σαντορινιός (και οι τρεις βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ εξελέγησαν με 11 υπέρ και 6 λευκά).

Η πρόεδρος της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου δεσμεύθηκε ότι θα υπάρχει πλήρης κάλυψη των συνεδριάσεων από το κανάλι της Βουλής. Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ανδρέας Λοβέρδος ζήτησε να είναι δημόσιες οι συνεδριάσεις της επιτροπής. Ο Δ. Βίτσας είπε ότι αυτή είναι η πρόθεσή του. Πάντως ο βουλευτής της Ν.Δ. Χαράλαμπος Αθανασίου ήταν επιφυλακτικός ως προς τη δημοσιότητα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0