Live τώρα    
Στ. Θεοδωράκης / Στ. Θεοδωράκης: "Πλατύτερη" κυβέρνηση ζητάει (ξανά) ο Στ. Θεοδωράκης
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Στ. Θεοδωράκης / Στ. Θεοδωράκης: "Πλατύτερη" κυβέρνηση ζητάει (ξανά) ο Στ. Θεοδωράκης

Επαναφέρει ο Στ. Θεοδωράκης τη θέση του για αλλαγή σύνθεσης της κυβέρνησης, υπό την πρωθυπουργία όμως του Αλ. Τσίπρα, προκειμένου "να εκπροσωπούνται πλατύτερες δυνάμεις".

Υπενθυμίζεται ότι το προηγούμενο διάστημα ο πρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου Μ. Σουλτς ζητούσε ουσιαστικά να πάρει το Ποτάμι τη θέση των ΑΝ.ΕΛΛ. στη συγκυβέρνηση. Ο επικεφαλής του Ποταμιού σε συνέντευξή του (Star) εμφανίστηκε να ξορκίζει την προσωπική συμμετοχή του στην κυβέρνηση, όχι του κόμματός του, λέγοντας ότι δεν θέλει να γίνει αντιπρόεδρος ή υπουργός οποιασδήποτε κυβέρνησης, με το επιχείρημα ότι "θέλω να αποδείξω ότι μπορεί να είναι κάποιος στην πολιτική και να μη θέλει να γίνει υπουργός".

Ανέφερε ότι στη συνάντησή του με τον πρωθυπουργό την επομένη των εκλογών τού πρότεινε "να πάρει ανθρώπους από την ευρύτερη Κεντροαριστερά -δεν εννοώ από το Ποτάμι, δεν εννοώ βουλευτές- προσωπικότητες με κύρος, ανθρώπους που έχουν διοικήσει". Είπε δε ότι αυτή είναι η πρόταση που κάνει και σήμερα και αφού είπε ότι η χώρα έχει πρωθυπουργό -στον οποίο καταλόγισε ότι πήγε απροετοίμαστος στη διαπραγμάτευση- αναρωτήθηκε αν έχει κυβέρνηση.

Απέρριψε σενάρια συνεργασίας ή δημιουργίας "μετώπου" με Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ, λέγοντας ότι "έχουμε αποφασίσει να έχουμε μια αυτόνομη πορεία", ότι "το Ποτάμι δεν θα συνυπάρξει ούτε με τη Ν.Δ. ούτε με το ΠΑΣΟΚ σε ένα κόμμα ή σε ένα μέτωπο" και ότι "δεν υπάρχει Ευρωπαϊκό μέτωπο εάν δεν είναι συμμέτοχος σε αυτό και ο Τσίπρας". "Εάν θέλουμε να συνυπάρξουμε όλοι μαζί, και ο Τσίπρας φυσικά, σε ένα ενιαίο ευρωπαϊκό μέτωπο για να σώσουμε τη χώρα, τότε ναι, είμαστε μέσα", συμπλήρωσε.

Ν. ΛΙΟΝ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0