Live τώρα    
Στην επιτροπή που συζητούσε την ΠΝΠ / Εισβολή δημάρχων με "σπρώξιμο" Ν.Δ. - Μητσοτάκη
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Στην επιτροπή που συζητούσε την ΠΝΠ / Εισβολή δημάρχων με "σπρώξιμο" Ν.Δ. - Μητσοτάκη

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΚΩΣΤΑΣ ΠΟΥΛΑΚΙΔΑΣ

Στημένο σκηνικό έντασης προκάλεσε η Ν.Δ. με τη συνέργεια των δημάρχων της ΚΕΔΕ στην πρώτη συνεδρίαση της επιτροπής οικονομικών υποθέσεων της Βουλής την Τετάρτη. Η συζήτηση στην επιτροπή αφορούσε την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου και φυσικά δεν είχαν προσκληθεί οι φορείς - την κλήση τους θα την αποφάσιζε η επιτροπή στη συνεδρίαση.

Όμως ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε προσκαλέσει το προεδρείο της ΚΕΔΕ στη Βουλή. Οι δήμαρχοι μπήκαν στο γραφείο που διατηρεί η οικογένεια Μητσοτάκη στο ισόγειο της Βουλής (είναι το "περίφημο" γραφείο του πρ. πρωθυπουργού Κωνσταντίνου Μητσοτάκη που αξιοποιείται από τα μέλη της οικογενείας του...). Λίγο πριν την έναρξη της συνεδρίασης, και με την ανοχή του υπεύθυνου ασφαλείας της Βουλής, οι δήμαρχοι ανέβηκαν στον πρώτο όροφο όπου θα συνεδρίαζε η επιτροπή οικονομικών υποθέσεων. Χωρίς να τους ενοχλήσει κανείς από την ασφάλεια, άνοιξαν την πόρτα της επιτροπής και μπήκαν μέσα! Και μάλιστα από την πλευρά που κάθονταν οι βουλευτές της Ν.Δ...

Ο Άδωνις Γεωργιάδης και ο Κυριάκος Μητσοτάκης άρχισαν να καλωσορίζουν τους απρόσκλητους δημάρχους. Η ασφάλεια της αίθουσας στάθηκε μπροστά στους δημάρχους που δεν είχαν άδεια εισόδου, ενώ εκείνοι συνωστίζονταν στην πόρτα και σιγά-σιγά έμπαιναν μέσα στην αίθουσα. Μαζί τους ήταν και η Ντόρα Μπακογιάννη, που ουσιαστικά τους έβαζε στην αίθουσα, καθώς πέρασε παραμερίζοντας την ασφάλεια "ανοίγοντας τον δρόμο".

Ο Κ. Μητσοτάκης, ως έτοιμος από καιρό, έβγαλε το κινητό του και άρχισε να τραβά την ένταση, ενώ ο Άδ. Γεωργιάδης φώναζε ότι δεν επιτρέπουν στους φορείς να εισέλθουν. Έτσι στήνονται τα επεισόδια...

Κ.Που.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0