«Γερμανικές οφειλές. Μετά από 70 χρόνια έχουν όλα τελειώσει;» θα είναι το θέμα ομιλίας του Μανώλη Γλέζου, σήμερα, στις 7 μ.μ., στο Χανάου, με την οποία εγκαινιάζει την περιοδεία του στη Γερμανία. Η εκδήλωση διοργανώνεται από τη Συνδικαλιστική Ένωση (DGB), στην αίθουσα «Όλαφ Πάλμε».
Ενώ αύριο, Παρασκευή, στις 6 το απόγευμα, το ιστορικό στέλεχος της Αριστεράς και σύμβολο της Αντίστασης θα μιλήσει στη Φρανκφούρτη, σε εκδήλωση που διοργανώνεται από την Επιτροπή Αλληλεγγύης στην Ελλάδα και το συνδικάτο IG METALL.