Live τώρα    
Δ. ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ: / Δ. Κουτσούμπας: "Δεν στηρίζουμε ούτε στη ρήξη"
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Δ. ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ: / Δ. Κουτσούμπας: "Δεν στηρίζουμε ούτε στη ρήξη"

Ούτε στη... Δευτέρα Παρουσία δεν θα στηρίξει το ΚΚΕ την κυβέρνηση, βάσει όσων είπε χθες στην πρωινή εκπομπή του Mega ο γ.γ. της Κ.Ε. του ΚΚΕ, Δ. Κουτσούμπας.

Ο Δ. Κουτσούμπας προανήγγειλε ότι ο Περισσός δεν θα στηρίξει την κυβέρνηση "ακόμη και σε ενδεχόμενο ρήξης και εξόδου από το ευρώ" και αιτιολόγησε τη θέση του λέγοντας πως, ακόμη και σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, η ρήξη και η έξοδος από το ευρώ δεν θα συνοδεύεται "από ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την κοινωνική οικονομία", όπως είπε χαρακτηριστικά.

"Είτε σε συμφωνία με τους εταίρους είτε σε ρήξη και έξοδο από το ευρώ, η κυβέρνηση θα πάρει μέτρα που θα επιβαρύνουν τις λαϊκές τάξεις" εκτίμησε ο γ.γ. της Κ.Ε. του ΚΚΕ προβλέποντας πως η κυβέρνηση θα καταλήξει σε συμφωνία με τους εταίρους, παρά το γεγονός ότι δεν απέκλεισε ενδεχόμενο "ατυχήματος".

«Αν δεν αναγνωρίζεις το χρέος, δεν διαπραγματεύεσαι» ανέφερε, για να προσθέσει ότι στην περίπτωση αυτή (σ.σ.: αν δεν αναγνωρίζεις το χρέος) «πας σε λογική ρήξης». Μάλιστα, διευκρίνισε πως «ρήξη» δεν σημαίνει μόνο τη χώρα εκτός Ευρωζώνης και καθιέρωση της δραχμής κ.λπ., αλλά έξοδο από την Ευρωζώνη και αποδέσμευση από την Ε.Ε. με κοινωνικοποίηση των μονοπωλίων και του παραγόμενου πλούτου, ώστε «να έχεις τα κλειδιά της οικονομίας στα χέρια σου», όπως χαρακτηριστικά είπε.

Παράλληλα ο Δ. Κουτσούμπας καταλόγισε στην κυβέρνηση αθέτηση προεκλογικών υποσχέσεων και, σε σχέση με το προσφυγικό, "να απειθαρχήσει στη Συνθήκη Δουβλίνο 2", προκειμένου "να πάψουν οι μετανάστες να εγκλωβίζονται στην Ελλάδα". Τέλος, κάλεσε τους δημάρχους να αρνηθούν τη μεταβίβαση των διαθεσίμων τους στην ΤτΕ.

Γ. ΜΕΛ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0