Με τον πρόεδρο της Αιγύπτου Αμπντέλ Φατάχ Αλ Σίσι συναντήθηκε χθες ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Καμμένος στο πλαίσιο της επίσημης επίσκεψης που πραγματοποιεί εκεί. Στη συνέχεια είχε συνομιλίες με τον υπουργό Άμυνας και Στρατιωτικής Παραγωγής της Αιγύπτου Σέντκι Σόμπχι, ενώ κατέθεσε και στεφάνι στο Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη και στον τάφο του πρώην προέδρου της Αιγύπτου Ανουάρ Ελ Σαντάτ.