Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο είχε χθες το μεσημέρι ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, σύμφωνα με το πρακτορείο εκκλησιαστικών ειδήσεων amen. gr. Ο πρωθυπουργός εξέφρασε τις θερμές ευχές του στον προκαθήμενο της Ορθοδοξίας, την Ιερά Σύνοδο του Οικουμενικού Πατριαρχείου και την ομογένεια της Πόλης ενόψει της Μεγάλης Εβδομάδας και του εορτασμού του Πάσχα.