Σε πανελλαδική συνάντηση των μελών του καλεί το Κόκκινο Δίκτυο σήμερα και αύριο. Οι εργασίες θα ξεκινήσουν σήμερα στις 4 το απόγευμα στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, με θεματικές για την Υγεία, το ΤΑΙΠΕΔ, τη νεολαία. Αύριο στις 10 το πρωί είναι προγραμματισμένη συζήτηση, με θέμα: «Η νέα κατάσταση, τα καθήκοντα του ΣΥΡΙΖΑ και η συγκρότηση του Κόκκινου Δικτύου».