ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΕΛΙΓΓΩΝΗΣ
Στη χρεοκοπία της χώρας ποντάρει ευθέως πλέον ο Αντ. Σαμαράς, καθώς, παρά τις οξύτατες εσωκομματικές διαφωνίες στη θεωρία της «αριστερής παρένθεσης», ο τέως πρωθυπουργός απέδειξε προχθές αργά τη νύχτα πως συνεχίζει να έχει ως στρατηγικό στόχο την «αριστερή παρένθεση» και την επιστροφή του στα πολιτικά πράγματα.
Ο τέως πρωθυπουργός παρέθεσε δείπνο σε ταβέρνα στην Κηφισιά στους νεοεκλεγέντες βουλευτές της Ν.Δ. Η πρωτοβουλία Σαμαρά είχε ως στόχο την αναζήτηση συμμάχων στο εσωτερικό της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Ν.Δ., καθώς είναι γνωστό πως οι διεργασίες και οι επαφές μεταξύ βουλευτών με στόχο τη συγκέντρωση υπογραφών που θα αναγκάσουν τον Αντ. Σαμαρά να συρθεί σε έκτακτο συνέδριο, παραμένουν εν ισχύι. Παράλληλα, σ' αυτή τη συνάντηση γνωριμίας, ο πρόεδρος της Ν.Δ. θέλησε να περάσει και τα δικά του εσωκομματικά μηνύματα, ξεδιπλώνοντας την ατζέντα και τις επιδιώξεις του.
Σύνδρομο δικαίωσης
Σύμφωνα με πληροφορίες, λοιπόν, ο πρόεδρος της Ν.Δ. απέδειξε πως συνεχίζει να πάσχει από... σύνδρομο δικαίωσης, αφού επιχείρησε πολλές φορές να πείσει τους "γαλάζιους" νεοεκλεγέντες βουλευτές πως "το πολιτικό κλίμα θα αλλάξει πολύ σύντομα υπέρ της Ν.Δ.", όπως τους είπε χαρακτηριστικά. "Θα δικαιωθούμε", προέβλεψε, διαβεβαιώνοντας τους βουλευτές του πως "ο κοψοχέρης είναι δύσκολο να παραδεχθεί πως έκανε λάθος" και ότι "όταν οι πολίτες δουν τα προβλήματα, τον Ιούνιο, θα κρίνουν". Μάλιστα, ερωτηθείς από βουλευτές του κόμματός του, δεν έκρυψε την φιλοδοξία του για ολική πολιτική επαναφορά του ιδίου, επικαλούμενος το παράδειγμα του πρώην προέδρου της Γαλλίας Ν. Σαρκοζί, που νίκησε στις περιφερειακές εκλογές της περασμένης Κυριακής. "Και ο Σαρκοζί έκανε come back", φέρεται να είπε ο Αντ. Σαμαράς.
Σχέδια αποσταθεροποίησης
Σημειωτέον ότι, κατά την ίδια συζήτηση, ο τέως πρωθυπουργός υπονόησε με σαφήνεια πως η Ν.Δ., μαζί με παράγοντες του εξωτερικού, απεργάζονται πολιτική αποσταθεροποίηση της κυβέρνησης. "Έχουμε πολλούς συμμάχους στο εξωτερικό", είπε, διαβεβαιώνοντας τους βουλευτές του πως "οι Ευρωπαίοι εταίροι δεν θα επιτρέψουν να γίνει μπάχαλο στην Ελλάδα". "Η Ν.Δ. είναι ο πιο σοβαρός συνομιλητής που έχουν οι Ευρωπαίοι στην Ελλάδα", φέρεται ειπών, εκτιμώντας ταυτόχρονα πως η χώρα κινδυνεύει να "σκάσει" στα χέρια της κυβέρνησης. Και μην κρύβοντας πως ο ίδιος διατηρεί ακέραιες τις φιλοδοξίες του, έστω και επί των ερειπίων της χώρας...