Μερικές φορές χαίρεσαι που είσαι δημοσιογράφος. Μία από αυτές ήταν η σατιρική εκπομπή της δημόσιας τηλεόρασης της Γερμανίας, η οποία διεκτραγωδούσε τη συμπεριφορά της τρόικας απέναντι στη χώρα μας, ενώ προσέγγιζε με ευαισθησία και τόλμη τις ιστορικές ευθύνες για τα θύματα των ναζί στην Ελλάδα της Κατοχής. Οι Γερμανοί επινόησαν τη φράση: "Κι όμως, υπάρχουν δικαστές στο Βερολίνο" για να δώσουν το μήνυμα ότι η Δικαιοσύνη αποδίδεται τελικά ακόμη κι όταν αντιδικούν ένας πανίσχυρος όσο και αυταρχικός ηγεμόνας με έναν ανυπεράσπιστο χωρικό. Στο εξής θα λέμε επίσης: κι όμως, υπάρχουν δημοσιογράφοι ή τολμηροί λειτουργοί της σάτιρας στο Βερολίνο...
ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ