Live τώρα    
"Ηθικό το θέμα του κατοχικού δανείου και των επανορθώσεων"
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

"Ηθικό το θέμα του κατοχικού δανείου και των επανορθώσεων"

Το θέμα του κατοχικού δανείου και των γερμανικών επανορθώσεων έθεσε ο Αλ. Τσίπρας ενώπιον της Ά Μέρκελ. "Δεν είναι για μας ένα ζήτημα που αφορά πρωτίστως μια υλική διεκδίκηση. Είναι ένα ηθικό πρωτίστως θέμα" τόνισε και είπε ότι οι δύο χώρες πρέπει να εργαστούν για να αντιμετωπίσουν αυτό το ηθικό θέμα που "αφορά και τον ελληνικό και τον γερμανικό λαό, που δώσαμε μεγάλο φόρο αίματος για να αντιμετωπίσουμε από κοινού τον ολοκληρωτισμό του ναζισμού, την περίοδο εκείνη που λίγο έλειψε να δημιουργήσει ανεπανόρθωτες πληγές". "Κι αυτό κυρίως για να μην ξαναβρούμε μπροστά μας ποτέ παρόμοιους ολοκληρωτισμούς" είπε.

Απαντώντας σε ερώτηση αν κυβέρνηση θα κατασχέσει γερμανικά κτήρια στην Ελλάδα, ο πρωθυπουργός είπε ότι δεν υπάρχει κανένα μέλος κυβέρνησης που να έχει πει κάτι σχετικό και πρόσθεσε ότι ακούστηκε η ιδέα να σταματήσει η δραστηριότητα του Ινστιτούτου Γκαίτε κάτι που, όπως είπε, δεν ισχύει. Υπάρχει, είπε ο κ. Τσίπρας, ένα θέμα νομικής διεκδίκησης που προβλέπεται από το διεθνές δίκαιο και αντιμετωπίζεται σε αυτό το πλαίσιο.

Η καγκελάριος είπε ότι το θέμα για τη Γερμανία έχει κλείσει πολιτικά, είπε ότι γνωρίζουν πολύ καλά πόσο υπέφεραν οι Έλληνες από το γερμανικό κατοχικό καθεστώς, ότι αυτή η οδύνη δεν είναι τόσο γνωστή στη Γερμανία όσο θα όφειλε και πως γι' αυτό συστήθηκε το "Ταμείο για το Μέλλον". "Δεν το αγνοούμε ως θέμα", "θα το συζητήσουμε ξανά στο μέλλον", τόνισε.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0