Σε ολομέλεια καλεί το Τμήμα Αγροτικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ, την Κυριακή 15 Μαρτίου, με θέματα τον απολογισμό της απερχόμενης γραμματείας και συνολικά του τμήματος, τον προγραμματισμό της δράσης του τμήματος στις νέες συνθήκες και την εκλογή νέας γραμματείας. Η ολομέλεια θα διεξαχθεί στο Αμφιθέατρο Κουτσομητόπουλου (Πράσινα Αμφιθέατρα, στο βόρειο τμήμα ΓΠΑ, είσοδος από Ιερά Οδού 75 στην κατεύθυνση προς Αιγάλεω) του Γεωπονικού Πανεπιστημίου, από τις 10.30 π.μ. έως τις 6 μ.μ.
Ολομέλεια του Τμήματος Αγροτικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ