Ανέβασε τους τόνους απέναντι στην κυβέρνηση ο Στ. Θεοδωράκης κατηγορώντας την, με βαριές εκφράσεις, ότι "παίζει με τη φωτιά" με τη στάση της απέναντι στη Γερμανία ως προς το θέμα και των αποζημιώσεων, ενώ επικέντρωσε τις βολές του, χωρίς να κατονομάζει, σε κάποιους από τον ΣΥΡΙΖΑ και τους ΑΝ.ΕΛΛ., καθώς επίσης και στην πρόεδρο της Βουλής.
Κατά τη συνεδρίαση της Κ.Ο. του Ποταμιού, ανέφερε ότι "κάποιοι ανεγκέφαλοι στήνουν σκηνικό έντασης Ελλάδας - Γερμανίας και αυτό είναι πολύ επικίνδυνο" και ότι "η χώρα έχει ανάγκη από συμμάχους, όχι από εχθρούς". Πρόσθεσε ότι "από τη μια έχεις κάποιους στη Γερμανία, που δεν λένε να καταλάβουν ότι η πολιτική της λιτότητας τελείωσε γιατί απέτυχε, και από την άλλη έχεις κάποιους στον ΣΥΡΙΖΑ και τους ΑΝ.ΕΛΛ., που δεν θέλουν να κυβερνήσουν και προτιμούν να το παίζουν ήρωες του αλβανικού μετώπου". Ανεβάζοντας τους τόνους της επίθεσης είπε ότι "κάποιοι παίζουν με τη φωτιά, δεν έχουν λύσεις για τα αδιέξοδα στην οικονομία και την κοινωνία και σαλπίζουν εθνική επίθεση", ενώ ξεπερνώντας τα όρια της υπερβολής άφησε να εννοηθεί ότι με τις κινήσεις της κυβέρνησης δημιουργείται κίνδυνος για "αναζωπύρωση των εθνικισμών και των εθνολαϊκισμών". Κατηγόρησε την πρόεδρο της Βουλής ότι "νομίζει ότι είναι ο κυβερνήτης της Ελλάδας και ότι θα βάζει αυτή την ατζέντα στην κυβέρνηση". Έστρεψε δε τα "πυρά" του και προς τον πρωθυπουργό, καταλογίζοντάς του ότι ενώ δεν έχει μιλήσει στη Βουλή για τη συμφωνία του Eurogroup, για τις μεταρρυθμίσεις που σχεδιάζει η κυβέρνηση, "ήρθε και μίλησε για το Γ' Ράιχ και τα Es-Es".