Αισιόδοξος εμφανίστηκε ο πρόεδρος του συμβουλίου οικονομικών εμπειρογνωμόνων της Ευρωομάδας (EuroWorking Group) Τόμας Βίζερ για την έκβαση των διαπραγματεύσεων μεταξύ Ελλάδας και Ευρωζώνης, που ξεκίνησαν χθες, σε συνέντευξη που έδωσε στην αυστριακή ραδιοφωνία. «Μια επιτυχής ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων εντός των ερχόμενων εβδομάδων και μηνών βεβαίως είναι πιθανή» είπε προσπερνώντας το ερώτημα για το αν είναι πιθανή μια έξοδος της Ελλάδας από την Ευρωζώνη.
Ο Αυστριακός εμπειρογνώμονας υποστήριξε ότι η ελληνική κυβέρνηση έχει εντοπίσει πηγές χρηματοδότησης για να αποπληρώσει τα δισεκατομμύρια ευρώ που χρωστάει τους επόμενους μήνες -από τα αποθεματικά του προϋπολογισμού, των ασφαλιστικών ταμείων και των εταιρειών του Δημοσίου. «Το σημαντικό είναι να τα βγάλει πέρα μέχρι τον Αύγουστο (σ.σ.: τον Ιούλιο λήγουν τα μεγάλα ομόλογα της ΕΚΤ) και μετά η κατάσταση θα σταθεροποιηθεί» δήλωσε ο Βίζερ υπενθυμίζοντας ότι από τα μέσα Αυγούστου και μέχρι το 2020 η Ελλάδα έχει πολύ περιορισμένες υποχρεώσεις για την καταβολή τόκων.
Κ.ΜΠ.