Η Γερμανία οφείλει να καταβάλει αποζημιώσεις δισεκατομμυρίων κατά την βουλευτή του κόμματος της αριστεράς Ανέτε Γκρότ.
"Οι απαιτήσεις της ελληνικής κυβέρνησης είναι δίκαιες" είπε η πρόεδρος της ελληνογερμανικής ομάδας βουλευτών Ανέτε Γκρότ στο γερμανικό κοινοβούλιο.
Παράλληλα σημείωσε ότι η "γερμανική κυβέρνηση θα πρέπει να βρει μια λύση με την Ελλάδα για το πώς θα καταβληθούν σήμερα τα 11 δισ. ευρώ (του αναγκαστικού δανείου του 1942)."