Live τώρα    
ΚΚΕ / ΚΚΕ: Η κυβέρνηση εκφοβίζει τον λαό
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΚΚΕ / ΚΚΕ: Η κυβέρνηση εκφοβίζει τον λαό

"Επέκταση της αντιλαϊκής πολιτικής" "βλέπει" το ΚΚΕ στις διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης με τους εταίρους. Το κόμμα ισχυρίζεται πως η κυβέρνηση έχει σκοπό να εκφοβίσει τον ελληνικό λαό.

"Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝ.ΕΛΛ. πρωταγωνιστεί στο γνωστό αντιλαϊκό έργο της Ε.Ε. 'νέα δόση - νέα μέτρα', με εκφοβισμό του λαού να δεχτεί επέκταση του Μνημονίου με αξιολόγηση και τρόικα-θεσμούς, δηλαδή επέκταση της αντιλαϊκής πολιτικής", σημειώνει το ΚΚΕ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0