"Επέκταση της αντιλαϊκής πολιτικής" "βλέπει" το ΚΚΕ στις διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης με τους εταίρους. Το κόμμα ισχυρίζεται πως η κυβέρνηση έχει σκοπό να εκφοβίσει τον ελληνικό λαό.
"Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝ.ΕΛΛ. πρωταγωνιστεί στο γνωστό αντιλαϊκό έργο της Ε.Ε. 'νέα δόση - νέα μέτρα', με εκφοβισμό του λαού να δεχτεί επέκταση του Μνημονίου με αξιολόγηση και τρόικα-θεσμούς, δηλαδή επέκταση της αντιλαϊκής πολιτικής", σημειώνει το ΚΚΕ.