Σε συγκέντρωση ενάντια στη συμφωνία της κυβέρνησης με τους εταίρους καλεί σήμερα Πέμπτη η ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Συγκεκριμένα η οργάνωση καλεί σε συγκέντρωση στην πλατεία Συντάγματος και στον Λευκό Πύργο στη Θεσσαλονίκη. Αναφορικά με τη συμφωνία η ΑΝΤΑΡΣΥΑ ισχυρίζεται πως πρόκειται για παράταση του Μνημονίου.
"Η πρώτη μεγάλη υπαναχώρηση ήταν η δέσμευση από τον Αλ. Τσίπρα στις προγραμματικές δηλώσεις ότι το χρέος θα πληρωθεί, αποδεχόμενος έτσι ότι είναι βιώσιμο και οι απαιτήσεις των δανειστών νόμιμες" σημειώνει η ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Και προσθέτει: "Εν συνεχεία ήρθε η επαχθής συμφωνία παράτασης του Μνημονίου, των δανειακών συμβάσεων και της επιτροπείας. Και τέλος οι 'μεταρρυθμίσεις', που περιλαμβάνονται στην επιστολή Βαρουφάκη".