Πιέσεις, αλλά πολύ πιο... λάιτ από τον υπουργό της των Οικονομικών, άσκησε χθες εμμέσως στην Αθήνα και η Γερμανίδα καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ θυμίζοντας ότι η ευρωπαϊκή βοήθεια «ήταν πάντοτε συνδεδεμένη με μεταρρυθμίσεις». Από το βήμα της παραδοσιακής ομιλίας των πολιτικών αρχηγών στο τέλος του καρναβαλιού, η Μέρκελ είπε ότι «η αλληλεγγύη είναι ένα νόμισμα με δύο όψεις, κι έτσι θα μείνει».
Πρόσθεσε, ωστόσο, ότι η Γερμανία θα πρέπει να προσέχει, ώστε να είναι ολόκληρη η Ευρώπη επιτυχημένη, γι' αυτό και βοηθάει άλλες χώρες να σταθούν στα πόδια τους. «Σ' αυτή τη βοήθεια ανήκουν τόσο η ανάπτυξη και η δημιουργία θέσεων εργασίας όσο και η αύξηση της ανταγωνιστικότητας» είπε. Και κατέληξε: «Η αξιοπιστία είναι εξίσου σημαντική όσο και η τήρηση των υποσχέσεων για να κρατήσουμε σταθερό το κοινό μας νόμισμα».