Στο ομόσπονδο κρατίδιο της Θουριγγίας στη Γερμανία το κόμμα της Αριστεράς ζητά από τους Σοσιαλδημοκράτες και τους Πράσινους να συμμαχήσουν μαζί του για να σχηματίσουν κυβέρνηση χωρίς τη Δεξιά της Μέρκελ. Φαντάζεστε τι θα είχε γίνει αν ο ΣΥΡΙΖΑ έκανε το ίδιο στην Ελλάδα; Συμβιβασμένο θα τον ανέβαζαν οι "ούλτρα" αριστεροί. Πουλημένο θα τον αποκαλούσαν οι ανυπόμονοι επαναστάτες των "ιερών κειμένων". Ευτυχώς που η πραγματικότητα είναι πιο σύνθετη από τις στενές αντιλήψεις ορισμένων και δεν σταματά να μας εκπλήσσει.
ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ