Θεσσαλονίκη
Με διαμαρτυρίες σε πλατείες και σε ΔΟΥ ξεκινάνε οι αγρότες του βορειοελλαδικού χώρου τις κινητοποιήσεις τους, αντιδρώντας στην υποχρέωση τήρησης βιβλίων εσόδων - εξόδων, από τη φετινή χρονιά, ενώ προειδοποιούν ότι αν η κυβέρνηση επιμείνει στα όσα ανακοίνωσε, θα σκληρύνουν τη στάση τους. Σήμερα αγρότες της Σκύδρας και της Έδεσσας θα κάνουν παράσταση διαμαρτυρίας στην Εφορία της Έδεσσας, ενώ αντίστοιχες κινήσεις προγραμματίζουν για αύριο αγρότες της Ημαθίας, στη ΔΟΥ Βέροιας, της Πιερίας στη ΔΟΥ Κατερίνης, στις ΔΟΥ Σερρών, Λαγκαδά και Κιλκίς. Οι αγρότες της Θεσσαλονίκης δηλώνουν ότι θα συμμετάσχουν και στην κινητοποίηση που έχει προγραμματιστεί την ημέρα των εγκαινίων της Agrotica, στη ΔΕΘ.