Μια απάτη που «φωνάζει» εσωτερική πληροφόρηση συνέβη σε γνωστή αλυσίδα φούρνων στην Πάτρα, με επιτήδειους να αποσπούν τα χρήματα του Δώρου Πάσχα μέσα σε λίγες ώρες από την καταβολή του.
Όπως καταγγέλλει ο Σύλλογος Ιδιωτικών Υπαλλήλων «Η Ένωση», άγνωστοι τηλεφώνησαν σε εργαζόμενους και παρίσταναν ότι ήταν από το λογιστήριο της εταιρείας τους.
«Τους είπαν ότι τάχα τους προσφέρει ο εργοδότης μια κάρτα για σούπερ μάρκετ με μπόνους δώρο Πάσχα και για να την ενεργοποιήσουν, ήθελαν τους κωδικούς eBanking. Και ναι, δυστυχώς κάποιοι την πάτησαν. Μόλις έδωσαν τους κωδικούς, μέσα σε δευτερόλεπτα τους άρπαξαν όλο το δώρο Πάσχα από τον λογαριασμό! Τουλάχιστον 4 συνάδελφοι από τον Σύλλογο Ιδιωτικών Υπαλλήλων έχουν ήδη πέσει θύματα!».
Ο σύλλογος θέτει συγκεκριμένα ερωτήματα:
- «Πώς γνώριζαν οι δράστες ότι η εξόφληση του Δώρου Πάσχα έγινε τη Μεγάλη Δευτέρα 14 Απριλίου και όχι σήμερα, που είναι η τελευταία δήλη ημέρα βάσει νόμου;
- Πώς βρέθηκαν ξαφνικά να έχουν πλήρη λίστα εργαζομένων, με ονοματεπώνυμα και στοιχεία επικοινωνίας;
- Ποιος τους έδωσε πρόσβαση σε τέτοιες πληροφορίες;
- Και το πιο εξοργιστικό: Πώς γίνεται υπεύθυνος της εταιρείας να αντιμετωπίζει το θέμα με ειρωνεία, λέγοντας μπροστά σε συναδέλφους "καλά έπαθαν, ας πρόσεχαν";».
«Αυτά τα ερωτήματα δεν είναι απλές απορίες. Είναι κραυγές αγωνίας και οργής από εργαζόμενους που βλέπουν την αξιοπρέπειά τους να καταπατάται, όχι μόνο από απατεώνες, αλλά και από τη στάση εταιρικών στελεχών που δείχνουν πλήρη αδιαφορία για την ανθρώπινη πλευρά της υπόθεσης» αναφέρει ο Σύλλογος Ιδιωτικών Υπαλλήλων «Η Ένωση» και προσθέτει: «Η υπόθεση αυτή δεν θα κλείσει εδώ. Η ΕΛ.ΑΣ. οφείλει να ερευνήσει σε βάθος και να οδηγήσει τους ενόχους στη δικαιοσύνη».