Live τώρα    
16°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Σποραδικές νεφώσεις
16 °C
13.9°C17.6°C
0 BF 59%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ελαφρές νεφώσεις
15 °C
14.1°C16.6°C
1 BF 73%
ΠΑΤΡΑ
Σποραδικές νεφώσεις
12 °C
11.0°C11.6°C
1 BF 72%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Αίθριος καιρός
14 °C
12.5°C13.8°C
1 BF 88%
ΛΑΡΙΣΑ
Αίθριος καιρός
9 °C
8.9°C8.9°C
0 BF 87%
Eurostat / Στο 3% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο - Στο 2,3% στην ευρωζώνη
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Eurostat / Στο 3% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο - Στο 2,3% στην ευρωζώνη

Σούπερ Μάρκετ
(ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ / EUROKINISSI)

Οριακή υποχώρηση στο 3% κατέγραψε στην Ελλάδα ο πληθωρισμός τον Φεβρουάριο παραμένοντας ωστόσο υψηλότερα του ευρωπαϊκού όρου, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η ευρωπαϊκή στατιστική υπηρεσία Eurostat.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της στατιστικής υπηρεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Eurostat, τον περασμένο μήνα ο δείκτης των τιμών καταναλωτή στην Ελλάδα υποχώρησε στο 3%, από 3,1% τον Ιανουάριο κι έναντι 2,3% του μέσου όρου της Ευρωζώνης (υποχώρηση από το 2,5% του Ιανουαρίου). Σημειώνεται επίσης, ότι στο σύνολο της Ε.Ε., ο πληθωρισμός υποχώρησε ελαφρώς στο 2,7%, από 2,8% τον Ιανουάριο.

Σε μηνιαία βάση και συγκρινόμενος ο πληθωρισμός τον Ιανουάριο του 2025, παρέμεινε στάσιμος στο 0%, ενώ στην Ευρωζώνη αυξήθηκε κατά 0,4%.

Ο πληθωρισμός στην ευρωζώνη

Τα χαμηλότερα επίπεδα καταγράφηκαν στη Γαλλία (0,9%), την Ιρλανδία (1,4%) και τη Φινλανδία (1,5%). Ενώ τα υψηλότερα σημειώθηκαν στην Ουγγαρία (5,7%), τη Ρουμανία (5,2%) και την Εσθονία (5,1%). Σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2025, ο ετήσιος πληθωρισμός μειώθηκε σε δεκατέσσερα κράτη-μέλη, παρέμεινε σταθερός σε έξι και αυξήθηκε σε επτά.

Τον Φεβρουάριο του 2025, τη μεγαλύτερη συμβολή στην ετήσια μεταβολή του πληθωρισμού στην Ευρωζώνη είχαν οι υπηρεσίες (+1,66 εκατοστιαίες μονάδες, π.μ.), ακολουθούμενες από τα τρόφιμα, το αλκοόλ και τον καπνό (+0,52 π.μ.), τα μη ενεργειακά βιομηχανικά αγαθά (+0,14 π.μ.) και την ενέργεια (+0,01 π.μ.).

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL