Παρατείνεται έως τις 29 Ιανουαρίου η προθεσμία υποβολής των δηλώσεων απόδοσης 3% επί του ζύθου, αντί της 22ας Φεβρουαρίου που ήταν η αρχική καταληκτική ημερομηνία υποβολής. Ήδη υπογράφηκε η σχετική υπουργική απόφαση για την παράταση.
Με την απόφαση αυτή:
1) Παρατείνεται η προθεσμία υποβολής των δηλώσεων έως τις 29.2.2016 (από τις 22.2.2016, που ήταν η αρχική καταληκτική ημερομηνία υποβολής).
2) Ο φόρος 3% επί του ζύθου θα αποδίδεται στο Ελληνικό Δημόσιο και όχι στους δήμους, όπως ίσχυε πριν την υπογραφή της σχετικής ΠΟΛ.
3) Η παράταση αφορά όλους τους υπόχρεους σε υποβολή δήλωσης απόδοσης 3% επί του ζύθου και αποτελεί διευκόλυνση για τις μικρές ζυθοποιίες.