Live τώρα    
Τα μέλη της Κ.Ε. από τον Πειραιά / Τα μέλη της Κ.Ε. από τον Πειραιά: Ενάντια στην πώληση του 51% του ΟΛΠ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Τα μέλη της Κ.Ε. από τον Πειραιά / Τα μέλη της Κ.Ε. από τον Πειραιά: Ενάντια στην πώληση του 51% του ΟΛΠ

Την αντίθεση της Νομαρχιακής Επιτροπής Πειραιά και του Τμήματος Ναυτιλίας του κόμματος με την πώληση του πλειοψηφικού πακέτου του ΟΛΠ εξέφρασαν κατά την συνεδρίαση της Κ.Ε. τα μέλη της από τις οργανώσεις του Πειραιά, καταθέτοντας, μάλιστα, κοινή ανακοίνωση στην οποία εξηγούν τους λόγους και τις συνέπειες από τυχόν ιδιωτικοποίηση. Το κείμενο που κατατέθηκε υπογράφουν οι Γ. Γαβρίλης, Στ. Λεωτσάκος, Μ. Μαντάς, Μ. Σαρρής, Ε. Σταματάκη, Στ. Συράκου, Ν. Τσιγώνιας, Λ. Φράγκου, Μ. Χατζησταυράκη, Στ. Κοιλάκος.

"Το Δημόσιο δεν πουλά το 51% κρατώντας το 49%", υποστήριξε κατά την τοποθέτησή του ο Ν. Τσιγώνιας, εξηγώντας: "Ήδη το 25% των μετοχών ανήκει σε ιδιώτες, 25% + 51% + 17% περίπου που προστίθενται τμηματικά στην 5ετία στο 51% μας κάνει 92%, άρα το Δημόσιο μένει με 8%, χωρίς δηλαδή τα στοιχειώδη αλλά και σημαντικά δικαιώματα της μειοψηφίας"."Έναντι 300 εκατομμυρίων ευρώ, η μεγαλύτερη πύλη εισόδου της χώρας, η καρδιά της πόλης του Πειραιά, χιλιάδες εργαζόμενοι στο λιμάνι, οι θέσεις τους και το καθεστώς εργασίας τους, δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι που επηρεάζονται άμεσα ή έμμεσα, μεγάλης σημασίας αρχαιολογικοί χώροι, όπως η Κυνόσουρα, χώροι προς ανάπλαση, δεκάδες κτήρια δημόσιας και δημοτικής χρήσης, πολλές μικρές ή και μεγαλύτερες επιχειρήσεις στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη του Περάματος περνούν στο έλεος του αγνώστου ή έστω της φιλανθρωπίας των Κινέζων" επεσήμανε.

"Τεράστια οπισθοχώρηση" χαρακτήρισε ο συντονιστής της Ν.Ε. Πειραιά Μ. Σαρρής το ότι έξω από τις κόκκινες γραμμές της κυβέρνησης είναι οι ιδιωτικοποιήσεις. "Οι προεκλογικές μας δεσμεύσεις, οι προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης είναι το συμβόλαιό μας με τον ελληνικό λαό και αν είμαστε 'κάθε λέξη από το Σύνταγμα αυτής της χώρας' οφείλουμε να το τηρήσουμε" υπογράμμισε. "Το κόμμα στον Πειραιά είναι απόλυτα ταυτισμένο με την υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα του ΟΛΠ" σημείωσε ο Μ. Σαρρής, τονίζοντας πως σημερινοί υπουργοί υπήρξαν "μπροστάρηδες σε αυτούς τους αγώνες". "Θα εξακολουθήσουμε και σήμερα να υπερασπιζόμαστε το δημόσιο λιμάνι, μαζί με τους εργαζόμενους, την Τ.Α., τους φορείς της περιοχής, τον λαό του Πειραιά" υπογράμμισε.

Την αντίθεση των μελών του κόμματος στον Πειραιά μετέφερε η Λία Φράγκου "όχι με όρους συσχετισμών που ίσως κάποιοι αναζητήσουν, αλλά με πραγματικούς όρους πίστης στην αξία και στον ρόλο που έχει να παίξει το λιμάνι στην οικονομική και παραγωγική ανασύνταξη, όχι μόνο της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά, αλλά της χώρας συνολικά", όπως είπε χαρακτηριστικά. "Η παράδοση του λιμανιού θα παίξει τον ρόλο της Ιφιγένειας; Εντάσσεται μήπως στη λογική του μικρότερου κακού; Αποτελεί θυσία με αντάλλαγμα ισχυρότατη και ικανή οικονομική λύση που δίνει δυνατότητες για τη συνολική εφαρμογή των δεσμεύσεών μας; Ανοίγει δρόμους στην αναπτυξιακή και παραγωγική προοπτική που έχουμε ανάγκη και το λιμάνι μπορεί και παίζει τέτοιο ρόλο;" διερωτήθηκε η Λ. Φράγκου.

Σ. ΡΑΠΑΝΑΚΗΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0