Tην παράταση κατά ένα μήνα της ρύθμισης των 100 δόσεων, η οποία κανονικά έληγε σήμερα, αποφάσισε, σύμφωνα με πληροφορίες, η αναπληρώτρια υπουργός Οικονομικών Νάντια Βαλαβάνη. Η εν λόγω απόφαση απόφαση ελήφθη από το υπουργείο Οικονομικών λόγω του ιδιαίτερα αυξημένου ενδιαφέροντος των οφειλετών και της σημαντικής αύξησης της συμμετοχής τους στη ρύθμιση. Έτσι, δίνεται ακόμη μια "ανάσα" σε όσους δυσκολεύονται να φανούν συνεπείς στις υποχρεώσεις τους.
Σημειώνεται ότι τις τελευταίες ημέρες η συμμετοχή των οφειλετών στη ρύθμιση έχει αυξηθεί σημαντικά και κυμαίνεται περί τις 25.000 υπαγωγές ημερησίως, με αποτέλεσμα το σύνολο των αιτήσεων ένταξης σε αυτήν να υπερβαίνει τις 600.000 και το ρυθμιζόμενο ποσό να ανέρχεται περίπου στα 3,5 δισ. ευρώ.