Live τώρα    
ΓΣΕΕ: Θετικό το νομοσχέδιο για τις συλλογικές συμβάσεις
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΓΣΕΕ: Θετικό το νομοσχέδιο για τις συλλογικές συμβάσεις

Σε θετική κατεύθυνση κινείται το νομοσχέδιο για τα εργασιακά, τονίζει σε χθεσινή ανακοίνωσή της η ΓΣΕΕ διατηρώντας ταυτόχρονα επιφυλάξεις όσον αφορά τη νομοθέτηση και υλοποίηση των ρυθμίσεων.

Το νομοσχέδιο και η επαναφορά της Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας διαμορφώνει μία βάση ασφαλείας για χιλιάδες εργαζόμενους με τα ελάχιστα όρια γενικής οικονομικής και κοινωνικής προστασίας που ορίζει, καθώς τα λοιπά είδη συλλογικών συμβάσεων εργασίας (κλαδικές, επιχειρησιακές, ομοιοεπαγγελματικές) δεν μπορούν να περιέχουν ρυθμίσεις δυσμενέστερες από αυτές της Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, σημειώνει η ΓΣΕΕ. Ωστόσο, τονίζει ότι πρέπει να ληφθεί νομοθετική μέριμνα για την αποκατάσταση των ελεύθερων συλλογικών συμβάσεων και στον χώρο των δημόσιων επιχειρήσεων και οργανισμών.

Τέλος επισημαίνει ότι με το σχέδιο νόμου μένουν εκτός νομοθετικής ρύθμισης οι τριετίες (που όμως θα αποτελέσουν στοιχείο της διαπραγμάτευσης) όπως αυτές είχαν διαμορφωθεί διαχρονικά μέσω των ΕΓΣΣΕ μέχρι τη νομοθετική επέμβαση που έγινε με την ΠΥΣ 6/2012, με αποτέλεσμα να αφήνονται να ρυθμιστούν από τα μέρη από μηδενική βάση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0