Σε επανασχεδιασμό του προγράμματος απασχόλησης συνολικού προϋπολογισμού 112 εκατομμυρίων ευρώ που απευθυνόταν σε 16.220 ανέργους, ηλικίας 29 έως 64 ετών, θα προχωρήσει το υπουργείο Εργασίας, υποστήριξε χθες η αναπληρώτρια υπουργός Ρ. Αντωνοπούλου.
"Το πρόγραμμα έχει απενταχθεί και θα επανενταχθεί σε δύο μήνες από τώρα ανανεωμένο. Θα το ανακοινώσουμε όταν θα είμαστε έτοιμοι, αλλά επίσης θα είναι στοχευμένο ηλικιακά. Δηλαδή, κάποιος άνθρωπος νέος σχετικά, 29-30 ετών, άλλου είδους επέμβαση και παρέμβαση πρέπει να έχει από κάποιον που βρίσκεται ένα χρόνο πριν να βγει στη σύνταξη. Εμείς δεν καταργούμε το γενικό σκεπτικό πίσω από τέτοιου είδους παρεμβάσεις, αλλά λέμε ότι κάνουμε τέτοιου είδους εξειδίκευση, ώστε οι άνεργοι να έχουν το μέγιστο δυνατό όφελος", τόνισε η αναπληρώτρια υπουργός, μιλώντας στο Βήμα FM.
Υπενθυμίζεται πώς, όπως έγραψε χθες η "Αυγή", το υπουργείο απέσυρε το συγκεκριμένο πρόγραμμα που είχε σχεδιάσει η προηγούμενη ηγεσία θεωρώντας το σκανδαλώδες καθώς έδινε χρηματοδοτική προτεραιότητα στα ΚΕΚ, ενώ ταυτόχρονα ήταν "κομμένο και ραμμένο" στα μέτρα συγκεκριμένων επιχειρηματικών συμφερόντων στον κατασκευαστικό κλάδο.