Κύριε Διευθυντά,
Με έκπληξη διαβάσαμε στο σημερινό (12.5.15) φύλλο της «Αυγής» το ρεπορτάζ για την ημερίδα που διοργάνωσαν την Κυριακή 10/5 η Ν.Ε. Πειραιά και το Τμήμα Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ με θέμα: «Δημόσιο λιμάνι - ο δρόμος για την ανάπτυξη».
Η έκπληξή μας και οι απορίες μας δημιουργήθηκαν από το γεγονός ότι τόσο στην πρωτοσέλιδη προαναγγελία του θέματος όσο και στην εσωτερική σελίδα με το σχετικό ρεπορτάζ (σελ.11) υπάρχει αναφορά και έντονο «χτύπημα» ότι «Δημόσιο λιμάνι με συμβάσεις παραχώρησης, κοινός τόπος των ομιλητών».
Αντίθετα, ο συντάκτης, που παρακολούθησε την ημερίδα, στο κείμενό του γράφει, σωστά, ότι «κοινή συνισταμένη στις ομιλίες και τις παρεμβάσεις ήταν πως τα λιμάνια πρέπει να παραμείνουν δημόσια», πράγμα που επισημάνθηκε και σε δελτίο τύπου, το οποίο απεστάλη προς όλα τα ΜΜΕ.
Γι' αυτό θεωρούμε ότι τόσο η πρωτοσέλιδη αναφορά όσο και το «χτύπημα» της εσωτερικής σελίδας είναι άστοχα και δεν συμβάλλουν στην ορθή και αντικειμενική παρουσίαση των γεγονότων, πράγμα που αποτελεί διαχρονική αξία της εφημερίδας μας.
Επειδή, όμως, η περίοδος είναι εξαιρετικά κρίσιμη για τη χώρα αλλά και για τη μελλοντική πορεία του πρώτου λιμανιού της χώρας, για να μην δημιουργούνται πεπλανημένες εντυπώσεις ως αποτέλεσμα της ημερίδας, παρακαλούμε να επανορθώσετε το συντομότερο δυνατόν είτε δημοσιεύοντας την επιστολή είτε με όποιον άλλο τρόπο κρίνετε.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων
Τμήμα Ναυτιλίας ΣΥΡΙΖΑ και Γραμματεία Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ Πειραιά