Στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν σήμερα οι εργαζόμενοι στα τρόλει από τις 11.00 έως τις 15.00, μετά από απόφαση του Δ.Σ. της Ένωσης Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ με αίτημα την πρόσληψη προσωπικού και την αύξηση της χρηματοδότησης της ΟΣΥ.
Παράλληλα, ακινητοποιημένα θα παραμείνουν από την έναρξη της βάρδιας έως και τις 8 το πρωί ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, μετρό και τραμ, λόγω της νέας προειδοποιητικής στάσης εργασίας που κήρυξαν οι εργαζόμενοι. Τα σωματεία ζητούν να "σταματήσει η διαχείριση 'του τίποτα', να στελεχωθεί ο φορέας από τακτικό προσωπικό, να πάψουν οι τοποθετήσεις επίλεκτων και να οργανωθεί η κοινωνική πολιτική για τη μετακίνηση των αδύναμων και ευπαθών ομάδων".