Live τώρα    
Υπέρ του δημόσιου ΟΛΘ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Υπέρ του δημόσιου ΟΛΘ

Θεσσαλονίκη: Υπέρ της διατήρησης του δημόσιου χαρακτήρα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης τάχθηκε χθες η πλειοψηφία των εκπροσώπων φορέων που μετείχαν στη σύσκεψη που κάλεσαν οι εργαζόμενοι του ΟΛΘ. Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Τρ. Μηταφίδης, Λ. Αμμανατίδου και Σ. Φάμελος δήλωσαν ότι «παραμένουμε απαρέγκλιτα στη γραμμή του δημόσιου χαρακτήρα και των επενδύσεων που πρέπει να γίνουν, του στρατηγικού χαρακτήρα επενδύσεων με ευθύνη του κράτους για την ανάπτυξη του λιμανιού», ενώ ο βουλευτής της Ν.Δ. Στ. Καλαφάτης αντιπρότεινε ένα «υγιές σχέδιο αποκρατικοποίησης».

Υπέρ της διασφάλισης του δημόσιου χαρακτήρα του λιμανιού τάχθηκαν ο πρόεδρος της ΠΕΔΚΜ Λ. Κυρίζογλου και οι εκπρόσωποι του Δήμου Θεσσαλονίκης Γ. Δημαρέλλος, οι εκπρόσωπος του ΕΚΘ Π. Παγώνης, της ΕΔΟΘ Ν. Δασκάλου, των Οικολόγων Πράσινων Μ. Τρεμόπουλος, της ΝΕΘ του ΠΑΣΟΚ Χρ. Μακρίδης, της ΝΕΘ του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Αναστασιάδης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0