Live τώρα    
ΕΣΕΕ: Όχι στο άνοιγμα καταστημάτων την Κυριακή 3 Μαΐου
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΕΣΕΕ: Όχι στο άνοιγμα καταστημάτων την Κυριακή 3 Μαΐου

Όχι στο άνοιγμα των καταστημάτων την Κυριακή 3 Μαΐου λέει η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας. Στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της ΕΣΕΕ χθες συζητήθηκε το θέμα της λειτουργίας των καταστημάτων την ερχόμενη Κυριακή 3 Μαΐου, πρώτη Κυριακή της ενδιάμεσης εαρινής εκπτωτικής περιόδου 2015, και η ΕΣΕΕ γνωστοποίησε με ανακοίνωσή της ότι σέβεται μεν τον νόμο και το δικαίωμα όσων επιχειρήσεων θέλουν να ανοίξουν την ερχόμενη Κυριακή.

Όμως, όπως συνεχίζει η ανακοίνωση, «έχουμε τη βεβαιότητα, αποδεδειγμένη και μέσα από στατιστικά στοιχεία, ότι θα βρεθούμε ενώπιον ακόμη μίας αχρείαστης και αποτυχημένης Κυριακής. Στο πλαίσιο αυτό, καλούμε τους συναδέλφους μας να μην μπουν στον κόπο να ανοίξουν τα καταστήματά τους και στηρίζουμε πλήρως τις αποφάσεις ομοσπονδιών - μελών μας, όπως της Θεσσαλίας και της Κέρκυρας, να κρατήσουν τις τοπικές αγορές τους κλειστές».

Γ.Α.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0