Live τώρα    
Εργαζόμενοι: "Δεν υποχωρούμε" / Σε 2-3 μήνες η απόφαση για τη ΒΙΟΜΕ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Εργαζόμενοι: "Δεν υποχωρούμε" / Σε 2-3 μήνες η απόφαση για τη ΒΙΟΜΕ

Θεσσαλονίκη

Την ακύρωση της πτώχευσης της ΒΙΟΜΕ επιδιώκουν οι εργαζόμενοι του συνεργατικού εγχειρήματος και χθες μαζί με αλληλέγγυους πολίτες συγκεντρώθηκαν στο δικαστικό μέγαρο Θεσσαλονίκης για να στηρίξουν το αίτημα τριτανακοπής που έχουν καταθέσει. Η υπόθεση εκδικάστηκε χθες και οι εργαζόμενοι κατέθεσαν τα απαραίτητα έγγραφα, ενώ και η σύνδικος της ΒΙΟΜΕ κατέθεσε τις δικές της προτάσεις. Η δικαστική απόφαση αναμένεται να εκδοθεί σε δύο με τρεις μήνες.

Παράλληλα οι εργαζόμενοι υπέβαλαν στην εισαγγελία υπόμνημα ζητώντας την άρση της αναστολής που έδωσε το δικαστήριο στην πρώην εργοδότρια μειώνοντας την ποινή που της είχε υποβληθεί από 123 μήνες σε 43. "Δεν υποχωρούμε και συνεχίζουμε ακάθεκτοι στον δρόμο του αγώνα. Η ΒΙΟΜΕ δεν πωλείται και θα παραμείνει στα χέρια των εργαζομένων της" δήλωναν εργαζόμενοι και αλληλέγγυοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0