Από απειλές που φτάνουν ακόμα και στην κατάληψη του υπουργείου Περιβάλλοντος την άλλη εβδομάδα, ανάλογα με τις εξελίξεις, χαρακτηρίστηκε η χθεσινή συνέντευξη Τύπου που πραγματοποίησαν στο Εργατικό Κέντρο Αθήνας οι επικεφαλής των μεταλλωρύχων της Eldorado Gold. "Δεν είμαστε μεσάζοντες κανενός", ισχυρίστηκε ο πρόεδρος του συλλόγου των μεταλλωρύχων Γιώργος Χατζής, ωστόσο εξήρε την επένδυση της Eldorado Gold και ακολούθως δεν "επετράπη" η οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την εταιρεία, αλλά μόνο αυτές που αφορούν άμεσα τους εργαζομένους. Ο Γ. Χατζής τόνισε επίσης ότι επίκειται διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας που θα αποφασίσει για το μέλλον της επένδυσης στην Ελλάδα, μετά τις τελευταίες εξελίξεις, αναρωτώμενος "ποιος επενδυτής θα ρίξει χρήματα όταν η κυβέρνηση δείχνει ότι δεν τον θέλει".
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του σωματείου υπογειτών Μεταλλείων Κασσάνδρας Χρήστος Ζαφειρούδας είπε ότι τα πούλμαν που κατέβασαν τους μεταλλωρύχους και τις οικογένειές τους δεν πληρώθηκαν από την εταιρεία, αλλά από τις συνδρομές των εργαζομένων στα τρία σωματεία τους. "Υπάρχουν περιβαλλοντικές επιπτώσεις", τόνισε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Μεταλλωρύχων Ελλάδας Γιώργος Γλυνιαδάκης, ωστόσο ανέφερε ότι θέση των εργαζομένων είναι πως περιβάλλον και επένδυση μπορούν να πάνε μαζί. Ο Χ. Ζαφειρούδας μίλησε, τέλος, για έναν "έντιμο συμβιβασμό με την κυβέρνηση", ενώ πρότεινε στην κατεύθυνση αυτή να γίνει τριμερής συνάντηση κυβέρνησης, εργαζομένων και εταιρείας. Σε κάθε περίπτωση, θέλουν από την κυβέρνηση «να πάρει μια ξεκάθαρη θέση στο ζήτημα για να πάψει η αβεβαιότητα που υπάρχει αυτή τη στιγμή».
Κ. ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ