Στο ύψος των 147 εκατ. ευρώ ανήλθε εντέλει το τελικό ποσό με το οποίο ενισχύθηκαν τα ταμεία του κράτους από τη ρύθμιση-εξπρές για τα ληξιπρόθεσμα χρέη, που διήρκεσε μια εβδομάδα και ολοκληρώθηκε την προηγούμενη Παρασκευή.
Σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών, το ποσό αυτό το κατέβαλαν 151.124 φυσικά και νομικά πρόσωπα, καλύπτοντας εν προκειμένω 247.173 οφειλές. Μέσω της εν λόγω ρύθμισης αποπλήρωσαν τις οφειλές τους συνολικά 68.748 φορολογούμενοι, καταβάλλοντας συνολικά 56.031,758, ευρώ.
Με βάση τα επίσημα στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της ΓΓΔΕ, τα οποία δημοσιοποιήθηκαν χθες, 35.000 φορολογούμενοι κατέβαλαν έως 50 ευρώ και άλλοι 23.000 κατέβαλαν από 50-100 ευρώ.
«Η σημαντική επιτυχία της 'εισαγωγής' στη ρύθμιση έως 100 δόσεις που θα ανοίξει ηλεκτρονικά μετά το Πάσχα φαίνεται και από το γεγονός ότι όλες οι μέχρι σήμερα ρυθμίσεις ως προς το εφάπαξ ποσό έχουν συνολικά αποφέρει 65,66 εκατομμύρια ευρώ», αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση το υπουργείο Οικονομικών και επισημαίνει ότι το συνολικό ποσό που έχει εισπραχθεί από 25.000 περίπου φυσικά πρόσωπα, από το σύνολο των μέχρι σήμερα ρυθμίσεων συμπεριλαμβανομένων και των δόσεων, φτάνει στα 184,86 εκατομμύρια ευρώ και αντιστοιχεί σε 191.934 οφειλέτες.
Εξίσου σημαντικό θεωρείται επίσης το ότι υπήρξε καταβολή χρεών από τις δεκαετίες 1970, 1980 και 1990, καθώς και μεταξύ 2001-2009, περιόδους όπου η εισπραξιμότητα θεωρείται μηδενική ή περίπου μηδενική.