Live τώρα    
Η πρόταση Λαφαζάνη για το νέο Δ.Σ. / Ο Εμμανουήλ Παναγιωτάκης στο "τιμόνι" της ΔΕΗ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Η πρόταση Λαφαζάνη για το νέο Δ.Σ. / Ο Εμμανουήλ Παναγιωτάκης στο "τιμόνι" της ΔΕΗ

Από το "σώμα" της ΔΕΗ προέρχεται ο νέος επικεφαλής της επιχείρησης Εμμανουήλ Παναγιωτάκης, που προτείνει ο υπουργός ΠΑΠΕΝ Π. Λαφαζάνης και μένει να εγκριθεί από τη Βουλή.

Ειδικότερα χθες, "λαμβάνοντας υπόψη τον σημαντικό ρόλο της ΔΕΗ, τη στρατηγική του υπουργείου και της κυβέρνησης για τη διατήρηση και ενίσχυση του δημόσιου χαρακτήρα της ΔΕΗ και την ανασυγκρότησή της", ανακοίνωσε τα εξής ονόματα για τη συγκρότηση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της επιχείρησης:

- Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος προτείνεται ο Εμμανουήλ Παναγιωτάκης, μηχανολόγος - ηλεκτρολόγος ΕΜΠ, με μεταπτυχιακό στο management, διευθυντικό στέλεχος της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ από το 2001. Έχει διατελέσει διευθυντής τεσσάρων διαφορετικών Διευθύνσεων του Ομίλου ΔΕΗ και σήμερα είναι Διευθυντής Οργάνωσης, Εκπαίδευσης και Ασφάλειας Εργασίας της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. Έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με θέματα οργάνωσης, διοίκησης και λειτουργίας της ΔΕΗ ΑΕ., με τη διοίκηση Ανθρωπίνου Δυναμικού, καθώς και με μελέτες και κατασκευές του συστήματος Μεταφοράς και του Δικτύου Διανομής της ΔΕΗ.

- Αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος προτείνεται ο Σταύρος Γούτσος, επίκουρος καθηγητής στο τμήμα Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών στον τομέα διοίκησης και οργάνωσης του πανεπιστημίου Πατρών. Είναι μαθηματικός, κάτοχος διδακτορικού στο αντικείμενο "Συστήματα Ελέγχου και Ρύθμισης Δημοσίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα".

Ως μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου προτείνονται οι:

- Γεώργιος Ανδριώτης, πολιτικός μηχανικός ΑΠΘ, με εμπειρία άνω των 40 ετών σε μελέτες σκοπιμότητας, τεχνικές μελέτες, επίβλεψη, συμβατική διαχείριση και στη διοίκηση υλοποίησης υδροηλεκτρικών έργων της ΔΕΗ καθώς και στην παροχή υπηρεσιών συμβούλου για υδροηλεκτρικά και υδραυλικά έργα, ενώ διαθέτει εμπειρία λειτουργιών διοίκησης ΔΕΗ (μέλος ΑΣΚΕ/ΔΕΗ).

- Χρήστος Παπαγεωργίου, μηχανικός μεταλλείων - μεταλλουργός μηχανικός ΕΜΠ, τέως διευθυντής Διεύθυνσης Λιγνιτικού Κέντρου Δυτικής Μακεδονίας (2000-2006) και διευθυντής της ομάδας έργου ανάπτυξης ορυχείων έως το 2010. Απασχολήθηκε στη διάνοιξη, λειτουργία και ανάπτυξη του ορυχείου Νότιου Πεδίου.

- Παναγιώτης Πραματιώτης, φυσικός, κάτοχος διδακτορικού στον τομέα Πυρηνικής Φυσικής και Φυσικής Στοιχειωδών Σωματιδίων του Πανεπιστημίου Αθήνας και μεταδιδακτορικός συνεργάτης του Πανεπιστημίου (1991-1996). Την περίοδο 1997-1999 άσκησε ελεύθερο επάγγελμα ενώ υπήρξε στέλεχος της ΜΟΔ Α.Ε. (2000-2009) και από τον Μάιο 2009 έως σήμερα προϊστάμενος του τομέα εφαρμογών πληροφορικής και ψηφιακής τεχνολογίας της ΜΟΔ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0