Θεσσαλονίκη
Πορεία από τον σταθμό του μετρό στην Αγίας Σοφίας προς το δημαρχείο πραγματοποίησαν χθες οι εργαζόμενοι στο έργο που βρίσκονται σε κινητοποιήσεις με αίτημα να δοθεί άμεσα λύση στο αδιέξοδο που υπάρχει σήμερα, ώστε να συνεχιστούν οι εργασίες στο μετρό και οι ίδιοι να έχουν δουλειά.
Στη χθεσινή κινητοποίηση, που και αυτή έχει ως στόχο να ευαισθητοποιήσει τους φορείς της πόλης και τους πολίτες για την υπόθεση του μετρό, συμμετείχαν και τα δύο σωματεία εργαζομένων, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, την Παρασκευή η διοίκηση της κατασκευάστριας κοινοπραξίας με επικεφαλής την ΑΕΓΕΚ ετοιμάζεται να απολύσει 100 άτομα που εργάζονται στον κατασκευαστικό τομέα. Το «παρών» στη συγκέντρωση και την πορεία έδωσαν ο πρόεδρος του ΕΚΘ Παναγιώτης Τσαραμπουλίδης και ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ Σωτήρης Ζαριανόπουλους. Όταν η πορεία έφθασε στο δημαρχείο, οι δύο πραναφερθνέντες μαζί με τους προέδρους των δύο σωματείων του μετρό συναντήθηκαν με τον δήμαρχο Γιάννη Μπουτάρη.