Live τώρα    
Εκποίηση ακινήτων / Σε 2 μήνες κρίνεται το μέλλον της ΒΙΟΜΕ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Εκποίηση ακινήτων / Σε 2 μήνες κρίνεται το μέλλον της ΒΙΟΜΕ

Θεσσαλονίκη

Εργαζόμενοι της συνεργατικής ΒΙΟΜΕ και αλληλέγγυοι συγκεντρώθηκαν χθες στα δικαστήρια Θεσσαλονίκης, όπου συζητήθηκε το αίτημα των συνδίκων της πτωχευμένης ΒΙΟΜΕ για εκποίηση των ακινήτων του συγκροτήματος της Φιλκεράμ Τζόνσον, μεταξύ των οποίων και των ακινήτων που στεγάζεται η ΒΙΟΜΕ. Όπως τονίζουν οι εργαζόμενοι, αν γίνει δεκτό το αίτημα των συνδίκων, το δικό τους συνεργατικό εγχείρημα τίθεται σε κίνδυνο, αφού είναι αδύνατον να μετεγκατασταθεί σε άλλο χώρο.

Οι συνήγοροι των εργαζομένων ζήτησαν να αναβληθεί η υπόθεση, αλλά το αίτημά τους δεν έγινε δεκτό. Στη συνέχεια, έκαναν παρέμβαση με στόχο την απόρριψη της αίτησης εκποίησης υποστηρίζοντας πως δεν υπάρχει προσωρινή διοικούσα στη ΒΙΟΜΕ και άρα δεν μπορεί να υπάρξει τέτοια διαδικασία, ότι υπήρχε μίσθωση του ακινήτου της ΒΙΟΜΕ μέχρι το 2017, μίσθωση που δεν έχει καταγγελθεί. Επίσης τόνισαν ότι δεν έχει αποτιμηθεί το σύνολο των εγκαταστάσεων και των μηχανημάτων, κάτι που αφορά και τους εργαζόμενους που ταυτόχρονα συνιστούν πιστωτές της ΒΙΟΜΕ. Οι εργαζόμενοι δηλώνουν ότι δεν θα εγκαταλείψουν το εργοστάσιο. «Μπροστά στην ενορχηστρωμένη προσπάθεια της πρώην εργοδοσίας, με συμμάχους δυστυχώς και κρατικούς λειτουργούς, οι εργαζόμενοι και οι αλληλέγγυοι της ΒΙΟΜΕ δεν πρόκειται να κάτσουμε με σταυρωμένα τα χέρια. Δεν θα αφήσουμε καμία δικαστική απόφαση, κανένα νομικό τερτίπι και κανένα αφεντικό να παίξει άλλη μια φορά με τις ανάγκες μας και ό,τι έχουμε ήδη κατακτήσει", αναφέρουν. Η απόφαση της χθεσινής διαδικασίας αναμένεται σε ένα δίμηνο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0