Live τώρα    
Παρατείνεται για τρεις μήνες η μετενέργεια της Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Παρατείνεται για τρεις μήνες η μετενέργεια της Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης

Κατατέθηκε από το υπουργείο Εργασίας στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο για την ανθρωπιστική κρίση τροπολογία με την οποία παρατείνεται η μετενέργεια των συλλογικών συμβάσεων μέχρι 30 Ιουνίου 2015. Έτσι, η Εθνική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, η οποία έληξε τον Δεκέμβριο του 2014, θα παρέμενε σε ισχύ έως και τις 31 Μαρτίου, βάσει της μέχρι πρότινος ισχύουσας τρίμηνης μετενέργειας.

Όπως αναφέρεται: "Στο άρθρο 9 του ν. 1876/1990 προστίθεται παράγραφος 6 ως εξής: 'Οι κανονιστικοί όροι Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας που έληξε ή καταγγέλθηκε, εξακολουθούν να ισχύουν επί ένα εξάμηνο από τη λήξη ή καταγγελία και εφαρμόζονται και στους εργαζόμενους που προσλαμβάνονται στο διάστημα αυτό'".

Με την τροπολογία προστατεύονται εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα καθώς οι εργοδότες δεν μπορούν να μεταβάλουν τους όρους της σύμβασης, επιβάλλοντας π.χ. ατομικές συμβάσεις εργασίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0