Θεσσαλονίκη
Τη συμπαράστασή της στους εργαζόμενους των κυλικείων στις αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που πραγματοποιούν από χθες διήμερη απεργία διεκδικώντας δεδουλευμένα πέντε μηνών, δήλωσε η Δέσποινα Χαραλαμπίδου.
Η βουλευτής και αντιπρόεδρος της Βουλής παρευρέθηκε στην κινητοποίηση των εργαζομένων και συζήτησε μαζί τους τις αλλαγές στα εργασιακά που προγραμματίζει η κυβέρνηση. Πρόκειται για υπαλλήλους που εργάζονται κατά κύριο λόγο στα κυλικεία των αμαξοστοιχιών Αθήνα - Θεσσαλονίκη και διεκδικούν να πληρωθούν τα δεδουλευμένα τους, αφού η εταιρεία Alpha Global Trading ΑΕΒΕ τούς χρωστά μισθούς πέντε μηνών. Οι εργαζόμενοι ζητούν, επίσης, την αντιστοίχιση του πραγματικού καταβληθέντος μισθού και των ενσήμων με αυτά που προβλέπει η συλλογική σύμβαση που η εταιρεία έχει υπογράψει με το σωματείο (ΣΕΚΑΣΣ).