Απελευθερώθηκαν χθες οι τρεις ναυτικοί του φορτηγού πλοίου "Kalamos", δύο Έλληνες και ένας Πακιστανός, που είχαν απαχθεί από Νιγηριανούς πειρατές στις 3 Φεβρουαρίου.
Οι τρεις ναυτικοί νοσηλεύονται σε νοσοκομείο στη Νιγηρία. Ο επαναπατρισμός τους θα αποφασιστεί μετά από γνωμάτευση των γιατρών, ενώ θα τους δοθεί περαιτέρω υποστήριξη, προκειμένου να ξεπεράσουν την τραυματική εμπειρία που βίωσαν. Η διαχειρίστρια εταιρεία Aeolos Management αποφάσισε να μη δώσει στη δημοσιότητα καμία πληροφορία σχετικά με την απαγωγή, τον επαναπατρισμό των ναυτικών ή για καταβολή λύτρων. Κατά την επίθεση των πειρατών, είχε χάσει τη ζωή του σε ανταλλαγή πυρών ο Έλληνας πλοίαρχος.