Για πολλοστή φορά σε λεωφορείο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ξέσπασε φωτιά, θέτοντας σε κίνδυνο επιβάτες και οδηγό. Συγκεκριμένα φωτιά ξέσπασε νωρίς το πρωί σε λεωφορείο, που εκτελούσε δρομολόγιο αστικών συγκοινωνιών, στην περιοχή της Σίνδου, στη Θεσσαλονίκη.
Η φωτιά εκδηλώθηκε στην ΠΑΘΕ, στον έξοδο για το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ).
Οι τρεις επιβάτες και ο οδηγός εγκατέλειψαν εγκαίρως το όχημα, το οποίο κάηκε ολοσχερώς.
Για την κατάσβεση της φωτιάς επιχείρησε η Πυροσβεστική.
Στο σημείο προκλήθηκαν συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης.