Live τώρα    
Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος / Υπέστη ήπιο ισχαιμικό επεισόδιο - Νοσηλεύεται στο «Γεώργιος Γεννηματάς»
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος / Υπέστη ήπιο ισχαιμικό επεισόδιο - Νοσηλεύεται στο «Γεώργιος Γεννηματάς»

Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος
(ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ/ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ)

Στο νοσοκομείο «Γεώργιος Γεννηματάς» και σε μονάδα αυξημένης φροντίδας νοσηλεύεται ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, ο οποίος αισθάνθηκε ελαφριά αδιαθεσία το μεσημέρι της Κυριακής (12/10).

Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται η ΕΡΤ, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος μετέβη με δικό του μέσο στο νοσοκομείο και υποβάλλεται στις απαραίτητες εξετάσεις προκειμένου να διαπιστωθεί η κατάσταση της υγείας του.

Έχει γίνει λόγος πως ο κ. Ιερώνυμος έχει υποστεί ήπιο ισχαιμικό επεισόδιο και κατά πληροφορίες οι γιατροί εκτιμούν ότι βρίσκεται εκτός κινδύνου.

Πηγές από το νοσοκομείο μεταφέρουν ότι είναι ήρεμος και σε καλή κατάσταση.

«Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος, λόγω ελαφράς αδιαθεσίας, επισκέφθηκε το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών "Γεώργιος Γεννηματάς", όπου και θα παραμείνει υπό ιατρική παρακολούθηση, για καθαρά προληπτικούς λόγους», αναφέρει η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος στην ανακοίνωση που έδωσε στη δημοσιότητα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0