Ένας 25χρονος συνελήφθη το απόγευμα της Τετάρτης, στην περιοχή του Γηροκομειού Πάτρας, για εμπρησμό.
Σύμφωνα με το pelop ο 25χρονος εντοπίστηκε την ώρα που προσπαθούσε να ανάψει μια νέα εστία φωτιάς.
Ο νεαρός έγινε αντιληπτός από άλλα άτομα, τα οποία τον έβγαλαν φωτογραφίες και βίντεο, ενώ κάλεσαν και την Αστυνομία. Ο 25χρονος φέρεται να προσπάθησε να ανέβει στη μοτοσικλέτα του και να διαφύγει αλλά λίγο πριν τις 18:00 συνελήφθη.
Προανάκριση διενεργεί η Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Πατρών.