Σε αυξημένη ετοιμότητα τέθηκαν οι κάτοικοι στη Θεσπρωτία, μετά από πυρκαγιά που ξέσπασε το απόγευμα της Κυριακής 4 Αυγούστου 2025.
Μήνυμα από το 112 για πυρκαγιά στην περιοχή του Σμέρτου Φιλιατών Θεσπρωτίας εστάλη πριν λίγο, με το οποίο καλούνται οι κάτοικοι της περιοχής να είναι σε ετοιμότητα και να ακολουθούν τις οδηγίες των αρχών, λόγω της πυρκαγιάς που προκλήθηκε.

Για την κατάσβεση της φωτιάς έχουν κινητοποιηθεί 28 πυροσβέστες με 1 ομάδα πεζοπόρων της 5ης ΕΜΟΔΕ και 9 οχήματα.
Από αέρος κάνουν ασταμάτητες ρίψεις νερού 4 αεροσκάφη ενώ στο μέτωπο επιχειρούν και υδροφόρες ΟΤΑ.