Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των τρένων στο τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής Ζάχαρη-Ραψάνη, που είχε διακοπεί εξαιτίας πυρκαγιάς στο ύψος του Ευαγγελισμού Λαρίσης.
«Η κυκλοφορία στο τμήμα Ζάχαρη- Ραψάνη αποκαταστάθηκε στις 12:40, κατόπιν εντολής της Πυροσβεστικής και του ΟΣΕ. Η αμαξοστοιχία 1595 (Θεσσαλονίκη- Λάρισα) αναχώρησε με 51 λεπτά καθυστέρηση» ενημέρωσε σχετικά με ανακοίνωσή της η Hellenic Train.