Φωτιά ξέσπασε το μεσημέρι της Πέμπτης (17/7) σε πάρκο κοντά στο σταθμό του ΗΣΑΠ στα Άνω Πατήσια, με δυνάμεις της πυροσβεστικής να σπεύδουν στο σημείο, ενώ σημειώθηκαν αλλαγές στα δρομολόγια του ηλεκτρικού.
Ειδικότερα για την κατάσβεση της φωτιάς κινητοποιήθηκαν με 6 πυροσβέστες και 2 οχήματα.
Όπως ενημέρωσε η ΣΤΑΣΥ η κυκλοφορία σε όλη την γραμμή 1 του Μετρό έχει πλέον αποκατασταθεί. Νωρίτερα είχε γίνει γνωστό ότι η κυκλοφορία δεξαγόταν στα τμήματα Πειραιάς- Αττική και Ν. Ιωνία- Κηφισιά.