Πρώτη και αυτοδύναμη για πέμπτη συνεχή χρονιά βγήκε η παράταξη «Συνεξέλιξη» με την οποία ήταν υποψήφιος ο Κώστας Γενιδούνιας, στις εκλογές του σωματείου των μηχανοδηγών στον σιδηρόδρομο.
Σύμφωνα με ανάρτηση του Κ. Γενιδούνια «η Συνεξέλιξη τα κατάφερε για άλλη μια φορά. Στις πιο δύσκολες εκλογές -που έχω ζήσει προσωπικά- με 54% κέρδισε για 5η συνεχόμενη φορά την αυτοδυναμία στο σωματείο των Μηχανοδηγών».
Στη σημερινή εκλογική διαδικασία συμμετείχαν τρεις συνδικαλιστικές παρατάξεις. Η «Συνεξέλιξη», η «Συμμαχία», που πρόσκειται στη ΝΔ και η «ΔΕΣΚ» στο ΚΚΕ.
Υπενθυμίζεται ότι λίγο πριν τις εκλογές στην Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (Π.Ε.Π.Ε.), η Hellenic Train σε μια αιφνιδιαστική κίνηση προχώρησε στην απόλυση του Κώστα Γενιδούνια ο οποίος μετά την ανακοίνωση της απόλυσή τους σημείωσε ότι «ο λόγος είναι ότι επέστρεφα στα συνδικάτα. Θα ήμουν υποψήφιος στις εκλογές που είναι σε 10 ημέρες στο σωματείο των μηχανοδηγών. Μάλλον τους ενόχλησε, δεν ξέρω, θα δούμε».
Αξίζει να σημειωθεί ο διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Train Ρομπέρτο Ρινάουντο προχώρησε στην ωμή παραδοχή ότι απέλυσε τον Κ.Γενιδούνια λόγω της επαναφοράς του στη συνδικαλιστική δράση, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Δεν το περίμενα ότι θα ήταν υποψήφιος, μόλις το έμαθα με εξέπληξε. Δεν θα μπορούσε να είναι σε διοικητική θέση, έχουμε δικαίωμα να απολύουμε, μου επιτρέπεται» ήταν τα ακριβή λόγια του Ιταλού CEO.
Τέλος, θέση κατά της απόλυσης του Κ. Γενιδούνια πήρε η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Μηχανοδηγών (ALE) η οποία με επιστολή - κόλαφο κατήγγειλε την απόλυση του Κώστα Γενιδούνια, υπογραμμίζοντας ότι αυτή έγινε την ώρα που η υπόθεση των Τεμπών «φτάνει στην ολοκλήρωσή της».
Υπογραμμίζοντας το γεγονός ότι η απόλυση Γενιδούνια έγινε «την ίδια ακριβώς ημέρα που ο φάκελος της υπόθεσης των Τεμπών κατατέθηκε στο Ελληνικό Κοινοβούλιο» υπενθυμίζει ότι η απόλυση συνέπεσε και με την «υποψηφιότητα του Κ. Γενιδούνια για την επανεκλογή του ως πρόεδρος του συνδικάτου μηχανοδηγών (Π.Ε.Π.Ε.)».