Live τώρα    
Θεσσαλονίκη / Κινητοποίηση για επαναπρόσληψη οδηγών στα ΚΤΕΛ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Θεσσαλονίκη / Κινητοποίηση για επαναπρόσληψη οδηγών στα ΚΤΕΛ

ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ
Φωτογραφία Αρχείου/ΙΝΤΙΜΕ

Την επαναπρόσληψη οδηγών των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, των οποίων οι συμβάσεις έληξαν χωρίς να ανανεωθούν, ζήτησαν με διαμαρτυρία τους, στο χώρο στάθμευσης των αστικών λεωφορείων του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού, οδηγοί των ΚΤΕΛ μαζί με συναδέλφους τους από άλλα εργατικά σωματεία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι εργαζόμενοι έκαναν λόγο για «καταχρηστικές πρακτικές» και για «απολύσεις» οδηγών, που «επί σειρά ετών εργάζονταν στα ΚΤΕΛ με επαναλαμβανόμενες συμβάσεις ορισμένου χρόνου».

Μεταξύ άλλων, κατήγγειλαν, ότι η μη ανανέωση των συμβάσεων μελών της διοίκησης του νεοσύστατου σωματείου εργαζομένων στην επιχείρηση ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε. είχε ως στόχο την αποδυνάμωση της συνδικαλιστικής δράσης.

Οι οδηγοί διένειμαν προκηρύξεις με τα αιτήματα τους, μεταξύ αυτών, οι «ασφαλείς και σύγχρονες μεταφορές» για τους οδηγούς και για το επιβατικό κοινό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0