Την έντονη αντίδραση της ΕΣΗΕΑ προκάλεσε ο τίτλος σάιτ «Νεκρή η Τσουκαλά της ΕΡΤ», με την Ένωση Συντακτών Ημερήσιων Εφημερίδων Αθηνών να καταγγέλλει παραπλανητική τακτική clickbait.
Συγκεκριμένα, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ «εκφράζει για άλλη μια φορά την αγανάκτησή του για την παραπλανητική τακτική clickbait που εφαρμόζουν, κυρίως ψηφιακά Μέσα, προκειμένου να δελεάσουν τους αναγνώστες, με τραγικά ενίοτε και σίγουρα αντιδεοντολογικά αποτελέσματα».
Όπως αναφέρει η ΕΣΗΕΑ, «η θλιβερή είδηση της πρόωρης απώλειας της διοικητικής υπαλλήλου της ΕΡΤ Ζέφης Τσουκαλά έδωσε αφορμή σε ιστοσελίδες για παραπλανητικό τίτλο που δημιούργησε σύγχυση και οδυνηρούς συνειρμούς για δημοσιογράφο της ΕΡΤ που τυχαίνει να έχει το ίδιο επίθετο. Η συνάδελφος του δικαστικού ρεπορτάζ Ντίνα Τσουκαλά και το περιβάλλον της υπέστησαν σοκ διαβάζοντας τον τίτλο "Νεκρή η Τσουκαλά της ΕΡΤ", ο οποίος αναπαρήχθη άκριτα και ευρύτατα».
«Καλούμε όλους τους συναδέλφους και τα ΜΜΕ να αποφεύγουν τέτοιες πρακτικές και να αποσύρουν αμέσως αυτό τον τίτλο. Είναι ανεπίτρεπτο να διαταράσσεται η προσωπική και οικογενειακή ηρεμία των ανθρώπων για μερικά κλικ» καταλήγει η ΕΣΗΕΑ.